Konstresa till Båstad och Höganäs 18 maj

följ med på konstresa till Båstad med Norrvikens trädgårdar och kulturhuset Ravinen och KKAM, Höganäs museum

Lördagen den 18 maj åker vi till Båstad och Höganäs tillsammans med Tjänstemännens konstförening.
Vi startar med buss från Gustav Adolfs torg kl 08.00. Vi besöker Norrvikens trädgårdar samt Kulturhuset Ravinen där den danske konstnären Tal R ställer ut. På Ravinen äter vi också lunch innan vi fortsätter till Höganäs och KKAM (en sammanslagning av Höganäs museum, Konsthall och Keramiskt center).
Från Höganäs åker vi hem till Göteborg där vi beräknas vara tillbaka vid 19.30-tiden.
Kostnad 1 250 kr för medlemmar i respektive konstförening (Tjänstemännens- eller SBK Konstförening). I priset ingår förmiddagsfika, entréer, visning på Ravinen, introduktion på KKAM samt lunch på Ravinen.
För icke-medlemmar är kostnaden 1 350 kr.Sista anmälningsdag 30 april.Anmäl dig här >>Tjänstemännens Konstförening i Göteborg Dagsresa Norra Skåne

OBSERVERA att du bara kan anmäla en person per blankett.
Betala inte innan du fått besked om att resan kan genomföras.